"מה שהחזיק אותנו זה האמונה"; האזינו לרגעי הדרמה מרשת הקשר

    בנצי לייזרוביץ No Comments on "מה שהחזיק אותנו זה האמונה"; האזינו לרגעי הדרמה מרשת הקשר

    המשטרה מפרסת את הקלטות רשת הקשר בעת מציאת הנעדרין אמש בכינרת | שאול אחד מהניצולים סיפר על רגעי הדרמה הגדולים והאמונה העמוקה שהחזיקה אותם בחיים

    תמונת אילוסטרציה
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש בסמוך לשעה 21:00 התקבלה הודעה במשטרה כי  ישנם 5 נעדרים, בני משפחה וחברים, בלב הכנרת ואבד עמם הקשר מספר שעות קודם לכן לאחר שיצאו לשייט בסירת מפרשית. כוחות משטרה גדולים הכוללים שיטור ימי, כוחות אוויריים וגופים חבירים, החלו בסריקות לאיתור הנעדרים.

    רק בסמוך לשעה 01:00 אותרו הנעדרים במים וחולצו ע"י שיטור ימי כנרת כשהם באפיסת כוחות לצד סירתם ההפוכה.

    בראיון לגלי צה"ל סיפרשאול אחד הניצולים מהדרמה אמש בכנרת: "חזרנו ממירון לאחר ששהינו שם במהלך לג בעומר והשבת, שם חילקנו אוכל ושתייה לבאים להשתתף בהילולא, ואתמול בצהריים ירדנו לכנרת כדי להשתחרר קצת מהלחץ הגדול של העבודה וההתנדבות של לג בעומר.
    בשעה שלוש אחה"צ עלינו על סירת מפרשים בחוף דקל, וכעבור חצי שעה התהפכה הסירה בעקבות גלים חזקים.
    למרבה הנס, באותו מקום קרקעית הכנרת קרובה למפלס, מה שגרם לתורן של הסירה להיתקע באדמה ונמנע מהסירה לשקוע למצולות.

    שעות ארוכות של המתנה מורטת עצבים לסיוע עברו עלינו. ראינו את הספינות של המשטרה מחפשות אותנו והם היו ממש קרובים אלינו אך הם לא ראו אותנו בגלל הגלים הגבוהים.

    התחלנו להתפלל ולצעוק להקב"ה, ואמרנו לו: כוחות ההצלה לא שומעים אותנו, רק אתה יכול לשמוע אותנו, אנא תציל אותנו בזכות החסדים שעשינו אצל רבי שמעון בר יוחאי, כמו"כ קיבלנו על עצמנו לשנה הבאה לחלק אוכל במירון פי עשרה ממה שחילקנו השנה.
    הדבר היחיד שהחזיק אותנו בשעות הקשות זה רק אמונה.

    אחד מהחבורה שלא אכל מהבוקר היה על סף ייאוש וכבר החל לומר שמע ישראל ולהיפרד מהחברים. ניסינו לחזק אותו ולומר לו שבטוח השם יציל אותנו, ובאותם רגעים ממש בדקה ה-99 מצאו אותנו כוחות ההצלה והוציאו אותנו מהמים."

    האזינו לרשת הקשר:



    0 תגובות